Dryspell.

BLOGGTORKA. Fan vad vi suger på det här med att uppdatera. ÄNDRING PÅ G! Felet är dock ( skyller ifrån sig) vår fula bloggdesign! Detta ska dock ändras inom en snar framtid med hjälp av en duktig man och med hjälp av fina bilder på the crew som vi ska ta på fredag. Så på fredag blir det photoshoot och det kan nog bli riktigt bra! Tänk black and white, sexy girls, lite naket, lite barnförbjudet... Nej nu spårade mina tankar iväg hohoho! Men allt annat än denna design är guuuld! Och om en vecka nästan exakt så åker vi, jag är så stört lycklig! Så lycklig att jag bjuder på en riktig taggarlåt ! Och ja, jag vill gifta mig med människan!

Peace/ Louie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0