cause I'm alive, live wire

Hej kära. Jag, Lovisa, lever. Jag har äntligen börjat leva. I torsdags opererade jag bort mina halsmandlar, vilket var det värsta jag någonsin gjort. Från och med i torsdags till i igår har jag inte kunnat äta, pga. en otrevlig bieffekt av nån tung smärtstillande shit. Jag har spytt minsta lilla jag fått i mig. Men igår kunde jag äta 2 isglassar och en halv ballerina!!!!!!(HURRA) Idag har jag ätit 1 isglass, 1 varma koppen, 1 macka OCH 2 glas mjölk. Lova mig att aldrig ta bort mandlarna så länge du inte håller på att kvävas av dem. För du kommer få dödslängtan, gå ner 4 kilo, spy som en katt OCH ha hög feber.

LIVET ÄR ÅTER HÄRLIGT, för nu kan jag äta.





längtar så jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0